Bli med på vår internasjonale markedsføring

Som norsk reiselivsaktør kan du bli med på Visit Norways internasjonale markedsføring – hele året.
Shopping in Oslo at Karl Johans street
© Fredrik Ahlsen, Maverix / Visit Norway

Gjennom vårt retargeting-program får du mulighet til å annonsere til personer som allerede har vist interesse for Norge som reisemål. Dette gir deg en unik mulighet til å kommunisere med relevante og engasjerte brukere.

Hvem kan du nå?

Når du samarbeider med oss i en retargeting kampanje når du personer som har besøkt Visit Norways nettsider, sett kampanjeinnhold eller engasjert seg i annonser – altså brukere som allerede har vist interesse for Norge.

Vi tilbyr 11 Always on-datapooler som dekker ulike målgrupper med et bredt spekter av interesser og reisemotiver:

  • Adventure Spring/Summer/Autumn
  • Adventure Winter
  • Active Spring/Summer/Autumn
  • Authentic Norway
  • City
  • Culture
  • Escape
  • Exclusive
  • Family/Friends/Romance
  • Food
  • Ski

Vi gir deg råd om hvilke datapooler som passer best for dine behov og ditt budskap, og hjelper deg med å skreddersy kampanjen for å oppnå best mulig effekt.

Hvilke kampanjer kan du velge?

Vi kan sette opp ulike retargetingkampanjer basert på dine mål – enten det er trafikk, rekkevidde eller konvertering. Du kan velge en enkel retargetingkampanje eller inngå et utvidet partnersamarbeid med skreddersydde kampanjeoppsett og ekstra synlighet i prioriterte markeder. Det finnes løsninger for både små og store aktører.

Hva kreves for å bli med?

Du må ha en nettside med relevant innhold, være villig til å samarbeide om annonsering og deling av resultater – og levere ferdig materiell til annonsene, som tekst, bilder og lenker. Visit Norway har ansvar for å sette opp kampanjen og sørger for at dere treffer riktig målgruppe.

Kontakt

Beate Brænden EidsandKey Account Manager Reiseliv
Sandra OlssonSeniorrådgiver og Bransjeansvarlig Sverige