Bli med på vår internasjonale markedsføring

Som norsk reiselivsaktør kan du bli med på Visit Norways internasjonale markedsføring – hele året.
Shopping in Oslo at Karl Johans street
© Fredrik Ahlsen, Maverix / Visit Norway

Gjennom retargeting når du ut til brukere som allerede har vist interesse for Norge som reisemål, og leder dem videre til dine tilbud og din nettside. En enkel og effektiv måte å få synlighet i relevante markeder og mot et allerede engasjert publikum.

Hvem kan du nå?

Du får mulighet til å annonsere til personer som har besøkt Visit Norways nettsider, sett kampanjeinnhold eller engasjert seg i annonser – altså brukere som allerede har vist interesse for Norge.

Vi har 19 ulike målgrupper innen disse fem kategoriene:

  • Adventure
  • Energy activities
  • Food tourism
  • Culture tourism
  • City breaks

Vi gir deg råd om hvilke målgrupper som passer best for dine behov og ditt budskap.

Hvilke kampanjer kan du velge?

Vi kan sette opp ulike retargetingkampanjer basert på dine mål – enten det er trafikk, rekkevidde eller konvertering. Du kan velge en enkel retargetingkampanje eller inngå et utvidet partnersamarbeid med skreddersydde kampanjeoppsett og ekstra synlighet i prioriterte markeder. Det finnes løsninger for både små og store aktører.

Hva kreves for å bli med?

Du må ha en nettside med relevant innhold, være villig til å samarbeide om annonsering og deling av resultater – og levere ferdig materiell til annonsene, som tekst, bilder og lenker. Visit Norway har ansvar for å sette opp kampanjen og sørger for at dere treffer riktig målgruppe.

Kontakt

Beate Brænden EidsandKey Account Manager Reiseliv
Sandra OlssonBransjespesialist reiseliv