Bli med på vår internasjonale markedsføring

Som norsk reiselivsaktør kan du bli med på Visit Norways internasjonale markedsføring – hele året.
Shopping in Oslo at Karl Johans street
© Fredrik Ahlsen, Maverix / Visit Norway

Gjennom vårt retargeting-program får du mulighet til å annonsere til personer som allerede har vist interesse for Norge som reisemål. Dette gir deg en unik mulighet til å kommunisere med relevante og engasjerte brukere.

Hvem kan du nå?

Når du samarbeider med oss i en retargeting kampanje når du personer som har besøkt Visit Norways nettsider, sett kampanjeinnhold eller engasjert seg i annonser – altså brukere som allerede har vist interesse for Norge.

Vi tilbyr 11 Always on-datapooler som dekker ulike målgrupper med et bredt spekter av interesser og reisemotiver:

  • Adventure Spring/Summer/Autumn
  • Adventure Winter
  • Active Spring/Summer/Autumn
  • Authentic Norway
  • City
  • Culture
  • Escape
  • Exclusive
  • Family/Friends/Romance
  • Food
  • Ski

Vi gir deg råd om hvilke datapooler som passer best for dine behov og ditt budskap, og hjelper deg med å skreddersy kampanjen for å oppnå best mulig effekt.

Hvilke kampanjer kan du velge?

Vi kan sette opp ulike retargetingkampanjer basert på dine mål – enten det er trafikk, rekkevidde eller konvertering. Du kan velge en enkel retargetingkampanje eller inngå et utvidet partnersamarbeid med skreddersydde kampanjeoppsett og ekstra synlighet i prioriterte markeder. Det finnes løsninger for både små og store aktører.

Hva kreves for å bli med?

Du må ha en nettside med relevant innhold, være villig til å samarbeide om annonsering og deling av resultater – og levere ferdig materiell til annonsene, som tekst, bilder og lenker. Visit Norway har ansvar for å sette opp kampanjen og sørger for at dere treffer riktig målgruppe.

Kontakt

Beate Brænden EidsandKey Account Manager Reiseliv
Sandra OlssonSeniorrådgiver og Bransjeansvarlig Sverige

Publisert 20. mai 2025Sist endret 20. aug. 2025