Arendalsuka: "Er det nødvendig med internasjonal markedsføring av Norge som ferieland?"
Sammen med Norsk Reiseliv, NHO Reiseliv og VIRKE Reiseliv arrangerer vi en panelsamtale om internasjonal markedsføring av Norge som reisemål under Arendalsuka 2025.
Om arrangementet
Den internasjonale konkurransen om turistene blir stadig hardere. Enkelte partier på Stortinget mener at man har mindre behov for å markedsføre Norge som ferieland nå enn tidligere. Har Norge et så sterkt omdømme og så flott natur at de "riktige" turistene kommer av seg selv? Vi tar debatten.
Medvirkende
- Ole Michael Bjørdal - Fagdirektør Næringspolitikk, NHO Reiseliv Ordstyrer
- Alfred Bjørlo - Stortingsrepresentant, Venstre
- Vegard G. Wennesland - Statssekretær for næringsministeren, Arbeiderpartiet
- Erik Brynhildsbakken - Konserndirektør, Color Line
- Aase Marte Horrigmo - Direktør Reiseliv, Innovasjon Norge
- Sigbjørn Gjelsvik - Stortingsrepresentant, Senterpartiet
- Petter A. Stordalen - Eier av Strawberry Group, Strawberry
- Line Samuelsen – Reiselivssjef, Visit Lofoten
Sted: Langbryggen 15, 1 etasje
Tid: Tirsdag 12. august 2025 fra kl. 16:30 - 17:30
Publisert 16. juli 2025Sist endret 6. aug. 2025